
Výuka pomocí rozšířené reality
Třída 8.B měla tu možnost si vyzkoušet rozšířenou realitu v podobě Merge Cube v hodině přírodopisu. Téma hodiny byla vylučovací soustava. Výuku jsme pojali badatelsky. Žáci dostali pracovní listy a sami za pomocí rozšířené reality měli za úkol tento list vyplnit. Žáci na tabletech spustili aplikaci Merge Object Viewer ve zkušební verzi a přihlásili se do třídy. […]

Čarodějnický slet 2.A, 2.B
Datum 30.dubna jsme v druhých třídách netrpělivě vyhlíželi, protože se nemohli dočkat, až se škola promění v místo plné kouzel, lektvarů a veselých čarodějnic a čarodějů.Velké překvapení čekalo na děti v podobě dobrot, které maminky připravily, ty ještě více zpestřily celé dopoledne. Děkujeme jim za ochotu a nápaditost.Druháčci si užili čarodějnické rejdění, které provázelo několik zábavných a […]

Návštěva Vídně očima osmáků a deváťáků
Naši osmáci a deváťáci měli poslední pátek v dubnu jedinečnou možnost navštívit hlavní město Rakouska – Vídeň. Výlet se nesl v duchu poznávání historie, umění i přírody a nabídl pestrý program, který zanechal spoustu dojmů.První zastávkou byl slavný zámek Schönbrunn, kde jsme si prohlédli nádherně zařízené komnaty císařské rodiny. Velkým zážitkem byly tzv. živé obrazy […]

Okresní přebor v atletice: Úspěchy žáků 6.-9. ročníku
Okresní přebor v atletice: Úspěchy žáků 6.-9. ročníkuVe středu 23. dubna se žáci 6.-9. ročníku zúčastnili okresního přeboru v atletice, který se konal za krásného slunečného počasí. Naši mladí sportovci předvedli skvělé výkony a dosáhli mnoha úspěchů. Konkurence byla velmi nabitá a na startu se objevovali i žáci, kteří jsou součástí různých atletických oddílů. Všichni […]

Účast Lednických žáků na Štafetovém poháru v Břeclavi
Ve středu 23. dubna se žáci z Lednice vydali do Břeclavi, aby se zúčastnili Štafetového poháru. Slunečné počasí přispělo k příjemné atmosféře a všichni závodníci byli plní odhodlání. Naši mladí sportovci od 1. do 5. ročníku se zapojili do čtyř štafetových závodů: 8×100 metrů pro žáky 1.-3. ročníku, 8×100 metrů pro žáky 4. a 5. […]

Jaro v Japonsku
V dubnu jsme si zaletěli do Japonska. Naše cestovatelské rodiny se toho o Japonsku dozvěděly spoustu. Víme, co znamená červený symbol na japonské vlajce, že se Japonsku říká země vycházejícího slunce, čím se tam platí. Dozvěděli jsme se, jak rychle jezdí Šinkanzen, kolik let se dožije Koi kapr a do jaké délky může dorůst.Známe hlavní město […]


Velikonoční atmosféra v naší třídě
S blížícími se velikonočními svátky jsem si pro děti ve škole připravila velikonoční křížovku, která je provedla osmi různými stanovišti. Na každém z nich je čekal malý úkol, díky kterému získávaly nápovědu k vyluštění tajenky. Po vyluštění si děti měly svou křížovku namalovat. Když přišly s hotovým listem za mnou, čekala je sladká odměna od velikonočního zajíčka. Úkoly byly […]