Související články

Blokové programování v 5. tř. pomocí hry
V rámci nové informatiky je podporována výuka tzv. informatického myšlení. Informatické myšlení se dá uplatňovat při efektivním řešením problémů. Učí žáky pečlivě formulovat, čeho chtějí dosáhnout, hledají a testují různé postupy řešení a vybírají ten nejvhodnější. K rozvoji informatického myšlení patří také programování. V 5. ročníku jsme si vyzkoušeli blokové programování, které je založeno na skládání přesných […]

Společenský den na ZŠ
Někteří kluci z mé třídy občas přišli na školní poměry „neobvykle“ oblečení – bílá košile, vázanka, sako. Co kdyby se tak hezky oblékli i ostatní? A myšlenka společenského dne byla na světě. Třída 8. A, jejíž jsem třídní, vyzvala i ostatní třídy, aby se připojily. Zvolili jsme čtvrtek 9. března, to přišli kluci i děvčata a […]

Aktuality, Preventivní programy
Preventivní program v 6.B
V rámci prevence sociálně patologických jevů jsme se účastnili programu od společnosti Podané ruce na téma „Třída jako Team“. Byl to pro nás velmi užitečně strávený čas, protože jsme otevřeli mnoho témat, které v naší třídě už nějakou dobu rezonují. Potvrdili jsme si, že většina problémů, které nás trápí, vychází z nedostatečné komunikace a že je […]